Keranamu, Sebuah Masterpiece


Seperti yang kita ketahui,mahupun saya atau kamu,BURGER itu sedap,delicious,radikal kelazatannya.Ia mudah diperolehi,mudah dibeli."Bro,satu burger special.Ada cheese ye.",kata Danny kepada Bro Burger OTAI dengan riak muka yang menunjukkan unta yang lapar,haus pun ada.Selain itu,bagi penggemar McD dan seangkatan dengannya pula,boleh di order melalui drive thru.Simple.Mudah.Easy.
Seperti kehidupan kebanyakan orang,seperti saya.Saya juga suka kepada ciri-ciri yang terdapat dalam sesebuah Burger.Ia sedap,manis(tibe),simple and set to go...into my tummy.
Namun,burger ini banyak effect nya kepada masyarakat.Lagi2 kepada kalangan pelajar mcm saya ni.Saya tidak tahulah jikalau mereka sudah secara semulajadi obese semenjak lahir.ATAUPUN.they consumed lot quantities of this enlarger.
Saya terkenang kadang2 bila saya lakukakn hidup ini bagaikan burger.semuanya nak instant.short term effects..takde yang long term.Namun saya masih dalam keadaan utk mencuba mencapai short term and long term effects.Terima Kasih
*28 Febuari 2009=Karnival Sukan ISMA mesir
*13 Mac 2009=Hari Seni.
Semuanya Mesir.

3 comments:

Anonymous said...

argh..meleleh~!! uh.. itu di malaysia!!

~mesir ..berger x sedap. yang lain sedap

danialarief said...

haha.tajuk pun tkde kene mengena.saja nk petik suis pembaca.

Anonymous said...

The thing I perceived is that, analogize burger with life equal with we are mixing a many ingredients into a recipe called burger. That's life. Regardless how speed we have had the food.

I mean, we are on the lane of success, meanwhile, we are doing something else rather than merely sitting in the class waiting to be lectured. WE go for sport. WE go for skills. That's the ingredients!

There's a lot of things outside there bro.. It's ok, just remember the recipe, not the agility :)

Dapatkan Segera daripada Istisyhad Bookstores