Terus Terbang Tinggi Post Spesel

Saya postkan posting kali ini khas untuk kamu berdua Nafis dan Farahiyah yang telah FLY ke Tanta dan Mansourah.




Maafkan segala salah silap kami.Tengah mood hari raya lagipun.Itu yang nak berminta-minta kemaafan daripada kau orang..heh

Hahaha.Saya harap kehadiran saya di airport bersama kamu semua dapat membuatkan kau orang tahu bahawa seorang kawan itu akan tetap berada bersama di hati walaupun kau orang jauh di perantauan.Masih ramai yang menghargai kehadiran kau orang.

To Nafis,jangan guna pen(hadiah) tu untuk benda-benda cikai.Guna masa exam nanti.Insyallah gempak result.hehe

To Farah,haha..sorilah takde hadiah ke apa-apa.Saya tak semasyuk bro Rahim.hehe.Hadiah saya,harapan dan doa sahaja.Kira hadiah la jugak kan..kalau terjumpa Qayyum di sana..sampaikan salam sayang saya kepada beliau.

Tidak lupa juga kepada bro-bro senior yg telah dan akan pergi ke Mesir nanti.Bro Munir,Fuad and sebagainya.Doakan saya dapat menjejaki langkah-langkah kalian.

Maafkan saya jika saya terlebih-lebih dan terlalu emosional.

Untuk Kau 2 Orang

the 2 days were sad and full with sorrow.








No comments:

Dapatkan Segera daripada Istisyhad Bookstores