Wahai Rakyat Shah Alam!!

tak boleh belah mereka2 ini.comel2 gle.apatah lagi abg2 fasi mereka.

Saya ingat lagi tahun lepas,ALIPH anjur program KAS.

MISI:mendidik anak-anak untuk menjadi lebih soleh.program ini telah diadakan di sekitar masjid di Shah Alam.


tempat: surau2 sekitar shah alam (surau sek7 -mawaddah + taqwa, surau sek11. sek19, sek4 dan sek 9) .

antara aktiviti: mari megenal Allah+ Islam, love Quran, sirah nabi, al-Quran dan sains supervised + facilitated by kakak2 /abg2 fasi yg baik hati (^^)

tp tu dulu lah.

skrang....

tajdid revolusi.lebih canggih.lebih maju.lebih sofistikated.anda ibu bapa pasti suka.malah..syok gile.akan diadakan di sekitar masjid2 dan surau2 sekitar shah alam(tak tentu lagi)

target participant : pelajar2 skolah rendah drjh 1-6

tarikh: minggu pertama of June and Minggu kedua of Jun jugak(sabtu ahad not included)for

registration:

Bro Adib:013-2758525

6 comments:

[skeena] said...

dude.
sYarifah.
bukan sHarifah.
(hak ala.slh sket pun nk kecoh)
eh mesti ah.

si berkaca mata said...

haha..oh yeke..
tak tahu la pula.
buat malu aje

Imperidal said...

ooo mesjed tuh, mesjed aku fasi dlu! haha

penyinggah sementara said...

andai aku punya anak.
hahaha.
dah lame da hantar~
huhu. pape pon.
troskan usaha!

senikehidupan said...

Wah.. teringin lah pulak nak jadi fasilitator..

Teringin nak tengok macam mana program berjalan :)

Salam..

si berkaca mata said...

akmal hakim.nta kan dah jadi fesi utk progrm tarbiyah yg lagi hebat2..KAS utk bdak2 kecik je..hehe