Satu,nama diberi

Salam Satu.

Bukan 1malaysia atau sebagainya,tetapi saya bercadang untuk menukar sedikit tune selera.Hopefully,tiada mana-mana pihak yang beranggapan salah terhadap saya tentang isu satu ini.Maklumlah,dengan isu apco dan sebagainya.

Pertama sekali,saya ingi mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan kesyukuran terhadap Rabb saya yang telah mengurniakan pelbagai aneka nikmat.First of all,sudah semestinya nikmat iman dan islam yang menjadi semulia-mulia nikmat bagi saya.Cubalah bayangkan danial al asr seorang non muslim,pasti tiadanya danial al-asr,mungkin danny the time barangkali.

Kedua.barangkali pada hari keramat2 sebegini,orang akan mengucapkan dengan pelbagai ucapan.Antaranya tidak lain bukan,moga panjang umur.terima kasih semua pada yang mengucapkan,tetapi pada hakikatnya usia saya semakin berkurangan dan semakin dekat untuk menemui Tuhan.Selangkah demi selangkah.


Terima kasih juga kepada senior2 abang dan kakak yang begitu padat dan sarat memotivasikan diri ini,lebih-lebih lagi supaya diri ini terus berada dalam agenda T & D.

Tentang insiden wakanebeb oleh akhi syaibani,rafiq n kawan2,mungkin saya akan menulisnya dalam sebuah cerpen.Mungkin dengan ke ala alaan keFaisal Tehranian.

1 comment:

Ahmad Syaibani Ramli said...

salam 1.

salam wakena beb.
salam padu irsyad dn sem 1

slmt ber1 degn budaya dq.

gimik, bdy dq.

muka bernila.

pucat2..haha.

sm2 kena.

bgus2.. 1-1.

satu. sorg satu kena.

Dapatkan Segera daripada Istisyhad Bookstores