Berakhirnya Agenda GELURA?



Jika sebelum ini kita digemparkan dengan kewujudan Konvensyen Berakhirnya Agenda Zionist,kali ini pula,dipersembahkan 'Berakhirnya Agenda Gelura'??


pelik bukan?

namun semuanya telah berjalan dengan lancar dan amat baik sekali.

Pertama sekali,saya menerima kasih kepada Tuhan kerana memberi peluang utk menjayakan program alumni buat kali pertama.Ini kali pertama bagi saya.Terima kasih juga kepada semua comittee program.kepada setiap unit-unit yang memberi kerjasama.saya amat-amat teramat dan ahmad la bersyukran-syukron.tanpa mereka,mungkin akan terbantut sedikit sebanyat program reunion tersebut(tiada niat syirik).Saya juga berterima kasih kepada yang sudi memberi sokongan kepada gerak kerja AJK program reunion dari segi idea mahupun sumbangan ekonomi dan tenaga.moga terus menyumbang.

mereka telah memberikan kerjasama yang baik untuk bersama-sama menjayakan program yang julung-julung diadakan.tiadalah grand.akan tetapi,ia masih relevan.masih comel.masih meriah.masih terkawal.

di sini sedikit santapan mata untuk dijadikan buah nostalgia yang akan dikenangi oleh para alumni hira shah alam pada masa hadapan.bayangkan anda(alumni) memikirkan secebis sejarah ini pada zaman future anda dan diceritakan kepada anak-anak anda

comel bukan?





* jumpa di lain masa/tahun/jika diizinkan.*
credit to 'bro john' for the wonderful life of pictures

5 comments:

aiman said...

alhamdulillah.

thaaqhib said...

gerakan alumni hira' shah alam? bubar?

danialarief said...

bubar????
mana ade..
bro john siap jadi pengerusi lagi.

hamba ALLAH :) said...

salam..

kalo anta de lg gmba time reunion uh le ak emel kt ana..

syukran~

Le Unknown said...

bro john?cmne boleh jd john

Dapatkan Segera daripada Istisyhad Bookstores