Sepandai-Pandai Tupai Melompat Lalu Jatuh Akhirnya

1.Tarikh 10 Mei,merupakan satu tarikh yang bakal saya menjadikan pengajaran sepanjang hidup apabila saya ditimpa kemalangan motorsikal.


2.Antara injury yang kritikal ialah 1 clavicle yang patah,1 tangan yang retak dan 7 lagi tulang yang tak serious retak belaka.


3.Terdapat juga luka sampingan.Tapi tidaklah begitu menyeriouskan.


4.Apa-apa pun saya berterima kasih kepada kawan-kawan,sahabat-sahabat,teman-teman yang memberikan saya 100peratus mahupun 200 peratus sokongan untuk saya terus hidup di muka bumi.



5.Terima kasih kepada mereka yang ziarah dan ceriakan hari suram saya di bilik ward.Suram tidak dapat menikmati nikmat berjalan dan sebagainya dengan betul.Terima kasih kepada ahli usrah yang sanggup turun ke hospital sejurus kejadian,kawan-kawan.



6.Kemalangan ini betul-betul membuka mata,dalam sekelip mata sahaja,Allah itu berkuasa untuk menjadikan daripada apa yang kita tidak akan sangka berlaku,pap,terus berlaku.


7.Last sekali ini salah satu penyuntik semangat saya apabila ada orang yang di luar sana masih mengambil berat tentang saya.Memberikan saya satu pacuan yang meletup untuk terus sihat.





With deep sadness, I wish to inform you all that our friends' (Rafeah Arrifin) son had a motor accident yesterday evening.

Details as informed by his friend:

"pitam ketika menunggang motor....

tulang belakang retak 7...

tulang serangka patah (akan di bedah)... tangan kanan retak....

dia berada di hospital KPJ Tawakal KL... tingkat 9 wad P11".

He's such a sweet boy, and very active in social works.


Let us all pray for his speedy recovery. Ameen

Thank you.(aunty shida)





2 comments:

Adakah Kau Lupa said...

Syafakillah ya akhi...
Semoga antum sabar menghadapinya..
Jaga solat dan ibadah anta...
Masa nilah sgt bagus untuk berdoa dan mendekatkan diri padanya dgn labih baik..

Adakah Kau Lupa said...

*syafakallah

Dapatkan Segera daripada Istisyhad Bookstores