3 Orang Je??

Sebenarnye,sudah agak lama saya tidak menjejakkan ke tempat-tempat sebegini.Ketika umur masih kecil-kecil dulu,adalah juga pergi bersama famili.Buat BBQ,makan nasi lemak dengan orange sunquick menjadi tatapan selepas bermandi manda.Kenangan.Kenangan.

Ok,saya mengaku,dalam tahun ini dan tahun lepas adalah juga saya pernah menjejakkan tempat sebegini.Saya ingat lagi semasa menjadi urusetia Program Kem Daie Muda yang bertempat di Sungai Congkak.Airnya sangat sejuk,tidak boleh dibayangkan kalau saya mandi di sungai di UK.Resdung?haha.itu semestinya.Rindu.Rindu

Saya ingatkan,kalau saya pergi lagi tempat-tempat seperti ini,dalan kepala,"mesti dah tercemarkan sungai".Hakikatnye,masih ada tempat-tempat lawa macam ni.Masuk pun kena bayar RM1.Berbaloi,biasalah,untuk maintance semua perlukan duit bukan??Tapi masa saya pergi hari itu ke Sungai Gabai nih,yang tercemarnye benda lain.Long story bak kata adik ana Arief Iqbal.




1 comment:

Ibnu Roslan said...

danial x ajak...bla la...tuik!!!pergi la antum!!

Dapatkan Segera daripada Istisyhad Bookstores