Antara Diari Madhi Saya.Esok Ada Lagi

Antara Diari Madhi Saya.Esok Ada Lagi

Macam-macam saya sudah lalui beberapa hari ini.

1.Saya jumpa kawan yang sudah lama ada dalam list YM,tapi masa jumpe,tak tahu pule itu dia

2.Interview Darul Quran

3.Zakat

4.Passport(on the way,mama nak ajak gi Disneyland(katanyalah,gi jordan lagi mengiurkan)

5.Jumpa Pengetua(Puan Asmawati)

6.Dinner Jasamu Dikenang HIRA

7.Tidur rumah Ustaz Ala'(ustaz memang laju bawak kereta,saya sampai pengsan dalam kereta beliau)

8.Juga Syed Muaz ^..^(imam besar pule)

9.Pergi pasar dengan sahabat Haziq Jamri

10.List-list ini tidak diatur dengan sebaiknya.




Hari esok ada lagi,insyallah.kalau ditakdirkan

1 comment:

abdul hakim said...

haha. anta ada baca terjemah kat bawah video tu x kat youtube? owner video tu ada cerita sikit pasal video ni. haha. serius lawak + interesting. pandai org2 arab ni.

Dapatkan Segera daripada Istisyhad Bookstores